Nicole Richie's härliga stil

I mitt senaste inlägg skrev jag om accesoarernas och färgernas betydelse för en outfit. En kvinna som jag tycker vet hur man lyfter upp sin outfit är Nicole Rihcie. Nicole har en lyxbohemisk look där hon använder mycket smycken som ibland lyfter hela looken. Hennes kärlek till smycken blev ju så stor att hon öppnade sin egen smyckes kedja; House of Harlow, där hon även designar mammakläder och nu senast skor (!). Nicole klär sig ofta i basfärger som svart och vitt men låter gärna en färg stå i fokus, gärna på väskan eller skorna. Här nedanför kommer snygga outfits som är fina exempel på Nicolas snygga stil.

Vackra Nicole med skimrigt smink och bohem-fläta i sitt hår.

Fröken Richie i den lilla svarta tillsammans med guldarmband
och leopardmönstrade skor.



Gravida Nicole låter gult stå i fokus och
en fint mönstrad kuvertväska.



Med leopardmönstrad sjal och röd väska lyfter
Nicole fram sin annars ganska enkla outfit.



Nicole i svart byxdress med ett guldigt flätskärp i midjan.
Två trender just nu!



Med flätan i håret, de stora solglasögonen och den svarta väskan ser
Nicole både enkel och snygg ut till vardags.



Kommentarer
Postat av: The Daily Influence

älskar hennes långa hår !!

2009-04-15 @ 20:30:10
URL: http://thedailyinfluence.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag med, det är jättefint! :)

2009-04-18 @ 13:24:19
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0