Underbara hår

Hår är ett viktigt ämne i många kvinnors liv. Och det är alltid, om man frågar mig, lika kul att prata om, titta på och hålla på med. Därför ska jag ägna detta inlägg åt hår, närmare bestämt hårfärg. Här under finns några av mina favorit rödhettor, blondiner och brunetter! Om du är sugen på att färga håret kanske du kan få lite insperation nu?


När Carmit Bachar  lämnade Pussycat Dolls tog Jessica Sutta över
bandets roll som het rödhetta. Och visst passar hon jättebra i det?



Skådespelerskan Debra Messing har inte bara underbara lockar
utan också en underbar hårfärg!

Scarlett Johansson är en blondin som prövat på
de flesta nyanser och som faktiskt bär upp dem allihop!



Lindsay Lohan har prövat på de flesta färger och passar enligt mig i allt.
Dock tycker jag fröken Lohan ser extra fin ut i blont!



Kim Kardashian är en riktig skönhet
med sitt långa mörka hår, jättevackert!



Eva Mendes har en härligt krämig brun nyans i sitt hår.Har du brunt hår och vill ljusa
upp det såhär till sommaren kanske Eva kan ge dig lite insperation!




Kommentarer
Postat av: Paula

jag vill ha Debra Messingers hårfärg, eller liknande men det är en djungel att hitta rätt nyans i butiken och fattiglapp som jag är har jag inte råd med frisör. ska dock gå till frisörelever och bli klippt och färgad efter sommaren.. lika bra när det är beachslitet, det kanske du kan tipsa om! hur man vårdar håret på stranden!!

tack för en kanonblogg!

2009-04-30 @ 07:40:47
URL: http://dagensforakt.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, det har du rätt i! Finns massa fina nyanser men svårt med just den man vill ha kanske. Jag har erfarenhet av rött hår dock, hade det förra året. Då använde jag Schwarzkopf Brilliance färg. Kommer inte ihåg vilken nyans men den var otroligt fin i alla fall, dock höll den utlovade glansen bara i någon vecka för mitt hår. Tycker du gör rätt som går till en frisör! :) Ja, precis. Då får du nog dessutom en del tips och det är alltid bra! :) Var lika smart sen när du vill få bort det röda, det är en färg som inte ger sig i första taget!



Vad kul att du skrev så! Nästa vecka kommer jag ha en "sommarspecial" med outfits,tips för sommaren och lite annat smått och gott! :)



Tack så mycket! Det värmer att höra. Har bloggen som ett kul tidsfördriv men det är jättekul att den blir uppskattad! :)

2009-04-30 @ 09:37:03
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0