Snyggaste reklamerna

Några timmar innan utgång sitter jag oftast osminkad med ett par tidningar framför mig. Jag hittar alltid min smink och hår insperation i dem, men oftast inte i repotagen utan i reklamerna. Det är vackert sminkade ansikten vi ser som gör reklam för smink, parfymer, smycken osv. Smarta som vi är förstår vi att vi inte får looken på samma gång som vi köper produkten. Men visst kan vi få looken - låt oss bli Dior, L'oreal, Versace och Mango inspirerad just nu! Eftersom det tar en del plats har jag delat upp det med Versace först ut!

Som bas och mascara rekomenderar jag L'oreals True Match foundation,
Isadoras Velvet Touch puder och Max Factors hyllade mascara Masterpiece Max.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0