Jessica Simpson - kurvig, vacker och stilsäker!

Det är väl inte en nyhet för någon att Jessica blivit hårt kritiserad för sin kropp på senare tid. Många påstår att Jessica blivit fet medan andra hävdar att det bara är vackra kurvor. Jag håller stenhårt med det senare alternativet. Det är verkligen synd att en sån här sak ska leda till så mycket uppståndelse men så är det tyvärr idag. Även fast man bara har hälsosamma kurvor så tycker många att man då är fet. Vad som däremot är väldigt skönt är att Jessica valt att bita tillbaka så pass mycket att hon nu ska lansera ett klädmärke för kvinnor i alla storlekar. Härligt! Ett steg till ett mer hälsosamt samhälle. Nu gäller det bara att vänta in kläderna. Ska de bli snygga eller inte? Jag har dock inte så mycket tvivel. Jessica må ha gjort ett par mode floppar under åren men överlag har hon en snygg och modern stil. Dessa outfits här nedan visar minsann på det!

Med väskan i fokus - något av Jessicas kännetecken.



Här i något av en missmatch outfit men Jessica får det att funka!



Jessica använder gärna stövlar, även också till klänning. Snyggt!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag håller verkligen med dig! Min dröm är att starta ett företag med kläder i alla storlekar. Och då menar jag inte tantkläder, som ofta de kläderna brukar va. Utan mera H&Mliknande kläder. De kläder som finns i strl 34 ska även finnas i strl 60!

2009-02-26 @ 15:06:52
URL: http://wannabeariel.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack, vad kul att du gör det! :) Ja, precis! Alla ska ha rätten att klä sig snyggt. Det finns ju kläder för större storlekar på H&M men jag tkr personligen att till och med de är lite små tråkiga. Man får intrycket av att man tänker mest på de som är smalare och det är lite synd. Så lycka till med det! :)

2009-02-28 @ 19:31:23
URL: http://sizefourteen.blogg.se/
Postat av: Merlyn

hon är så himla sööt tycker jag :D och ja, riktigt jävla snygg stil med :) kraam

2009-03-03 @ 11:09:49
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Elin

Det har du rätt i, hon är jättesöt! :)

2009-03-03 @ 15:47:18
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0