Attraktivt

Forskare påstår sig nu ha kommit på vad det är som låg bakom Marilyn Monroes framgång hos män. De kallar det Marilyn Monroe-hormonet. Det är det som ger kvinnor en timglasformad kropp. De kvinnorna har mer östradoil i sin kropp vilket gör att de känner sig mer attraktiva och att männen uppfattar dem så. Personligen vet jag inte om jag tror på det där. Jag har själv en timglas formad kropp kan tilläggas och jag har minsann fått kämpa för en bra självkänsla. Fast jag tror det är så här;

Om en kvinna känner sig attraktiv, vilken kroppsform hon än må ha, och utstrålar det så tänder nog andra till. Det märks när en kvinna känner sig bekväm och sexig och det om något är attraktivt. Så när ni entrar ett rum, gå in som om ni äger det och lev ut era innre bombnedslag - vilken kroppsform ni än har!

Vackra Marilyn Monroe


Kommentarer
Postat av: Larschan

Du har så rätt så rätt. Är man nöjd med sig själv så får man bra självförtroende och då syns det! :)

2009-02-24 @ 23:56:44
URL: http://larschanekstrom.blogspot.com/
Postat av: Elin

Ja, precis! :)

2009-02-25 @ 00:14:29
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0