Sköna snabbtips

Jag ska avsluta dagens bloggande med lite snabba tips, hoppas allt idag har gett något!

 Att vara a naturell på sommaren är både vackert och skonsamt. Din bruna hy döljer skavanker så det blir lättare att låta ansiktet vila. På sommaren när håret får vara med om så mycket kan det vara smart att låta det vara naturligt. Lata dagar på stranden är det ju lika bra att låta allt vara med allt badande och solande! Men kom ihåg att skydda dig och smörj in dig, ha i åtanke att solen är som starkast och farligast mitt på dagen. Men de dagar du har lite annat för dig och vill använda make up så kan jag tipsa om att det finns make up som har lite solskydds faktor i sig. Bland annat Max Factors Facefinity compact Foundation som innehåller soskyddsfaktor 15. Det finns också läppbalsam med solskydd i sig som t.ex Niveas Lip care 25 som ger mjuka och skyddade läppar. Värda att kolla upp!

Psst! Glöm inte att kolla efter fästingar i duschen!

Mitt största tips i sommar är att njuta och ha kul! Här njuter Justin Timberlake
och Jessica Biel av en härlig solsemester och av varandras sällskap.
Visst har Jessica en snygg, avslappnad stil i sina pilot bågar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0