Höstiga outfits

Jag utlovade ju ljvulig höstinspiraton här i bloggen och så ska det bli! Jag har satt ihop 5 outfits med några av höstens enligt mig snyggaste trender. Om du inte redan fallit för dem gör du kanske det nu?

Bild 1: Jeans och armband från H&M.
Topp från Cubus och skor från Bianco.
Bild 2: Jeans och halsband från H&M.
Topp och kuvertväska från Forever21.
Skorna klickar du hem hos Nelly.
Bild 3: Klänning och skor från Nelly.
Väskan kommer från Forever21.
Bild 4: Jeans från Gina tricot och
t-shirt från Cubus. Väska från Åhlens,
armband från H&M och skor från Bianco.
Bild 5: Klänning från Halens.
Jacka från Lindex, ring från Forever21
och skor från Nelly.

Att lårhögt på skor är supertrendigt i höst har väl ingen missat?
Snyggast tycker jag de är tillsammans med en ganska påklädd look.
Vill du ändå ha en klänningen låt det bara bli ett litet gap mellan
tyg och skor för att undvika Pretty Women-looken.

Klumpiga accesoarer och däribland inte minst halsband är helt rätt i höst!


Den snyggaste partyloooken i höst är utan tvekan paljetter.
Matcha med röda naglar och om du är
riktigt vågad också röda läppar!


Kolla runt i vårt avlånga lands största butikskedjor just nu
och du kommer finna dragkedjor och nitar
på diverse plagg och accesoarer.



Lila är en äkta höstfärg som bärs alldeles utmärkt till
höstens kanske trendigaste jacka;
skinnjacka i kort mc-modell!




Kommentarer
Postat av: Vonne

1,2 och 4 var så himla fina! Vardag men ändå men lite grrr i sig :D

2009-09-18 @ 18:28:39
URL: http://ida-yvonne.blogspot.com/
Postat av: Elin

Tack :) Jo, jag gillar dem med om jag får säga det själv ^^

2009-09-21 @ 13:28:49
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0