Spets & sammetsdrömmar

När jag skrev om mina favorit trender i höst så skrev jag att den hetaste partylooken är den fylld med paljetter. Det håller jag starkt fast vid- men för dig som är sugen på lite annat så finns ju såklart andra alternativ. Det ska inte missas att spets och sammets är precis lika rätt och snyggt i höst som paljetter. Därför kommer här lita olika förslag på hur du kan matcha den sexiga spetsklänningen och sammetsklänningen!

Bild 1 & 2: Spetsklänningen är från Nelly precis som den svarta skon.
Den rosa skon (bara jag som tycker färgen är underbar?) kommer från Bianco.
Väskan och halsbandet kan du klicka hem från asos.
Bild 3 & 4: Sammetsklänningen hittar du på Lindex. Båda skorna kommer från Nelly.
Både väskan och halsbandet kommer från asos.

Tillsammans med moderna rosa pums
och ett guldigt, långt halsband blir detta en sexig, lekfull look!


När man bär en spetsklänning är det väldigt enkelt att få till en gammaldags,
softisikerad look. Satsa på röda läppar och du är klar!


Sammetsklänning+lila pums=
2 snygga trender i en och samma outfit!


Svart klänning, svarta pums och vit väska passar alldels utmärkt till
en klassisk sminkning med svart eyeliner (varför inte glittrig) och röda läppar!




Kommentarer
Postat av: NERIKSSON.BLOGG.SE

Bra blogg :)

2009-09-23 @ 18:22:31
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Vonne

Så snygga klänningar, jag nästan hatar mig själv nu för att jag har lite som en fobi för sammet, men spetsklänningen var bara att mörda för, haha :)

2009-09-23 @ 23:07:46
URL: http://ida-yvonne.blogspot.com/
Postat av: Elin

Är egentligen inte så förtjust i sammet själv, men denna klänningen var helt okej tycker jag :) Nelly har också en från Cheap Monday för bara 349 kr som också är ganska fin! Ja, spetsklänningen är superfin! 579 kr får man betala för den! :)

2009-09-24 @ 13:08:08
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0