Vackra Fluvia

Fluvia Lacerda måste vara en av mina favoritmodeller. Jag vet att jag haft med henne förr här på bloggen men det skadar inte att visa upp denna, vackra kurviga skönhet igen! Vore synd om någon missade henne. Jag tycker hon är ett sånt otroligt bra exempel på att en kvinna visst kan vara riktigt vacker utan att vara väldigt smal. Vilken utstrålning sen... wow!

Sånna vackra lockar skulle jag inte tacka nej till!



Fluvia i en otroligt söt, smickrande klänning.



Vacker, vackare, Fluvia



Stilfull i en enkel vit skjorta!




Kommentarer
Postat av: Vonne

Lite roligt namn... Fluvia hihi :) Men onekligen snygg! Älskar hårfärgen :)

2009-09-22 @ 01:09:39
URL: http://ida-yvonne.blogspot.com/
Postat av: Elin

Ja haha, kanske det :) Tycker det är lite fint dock!

Ja, super snygg med jättefin hårfärg :D

2009-09-22 @ 11:49:01
URL: http://sizefourteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0