Tillbaka!

Mitt senaste inlägg skrevs 2009, det var några år sen..! Men nu är jag tillbaka i en mer personlig tappning. Jag har ändrat om lite i kategorierna och under "Elins hörna" kommer man hitta sånt som rör mig; bland annat sånt jag favoriserar och kanske en och annan bild på mig själv med någon snygg frisyr. Jag har valt att låta de flesta gamla inlägg vara kvar och även om jag efter de här åren kanske skriver på ett annat sätt så är grunden till bloggen fortfarande den samma; skönhet för alla! Under kategorin "sunda skönheter" kommer man fortfarande finna kvinnor som står emot kroppsidealen. Jag vill även passa på att understryka på en gång att det inte är något fel i att passa in i idealet, om man exempelvis är naturligt smal så är det vackert givetvis! Men jag vill visa att andra kvinnor också är vackra. Med min blogg hoppas jag kunna inspirerera och peppa människor. Det är en skönhetsblogg med en twist. Så välkommna in!
 
Väljer att kicka igång bloggen igen med en av mina favoritbilder. Här är snygga Whitney Thompson som var den första att vinna Americas Top Model som plus-size modell. Och ja, hon ser fantastisk ut i en size 14! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0