Godisdoftande Aussie

Australienska hårmärket Aussies motto är "there's more to life than hair but it's a good place to start". Jag kunde inte hålla med mer. Jag har bara erfarenheter av Aussies scahmpo, balsam och inpackning men jag har en misstanke om att resten av deras produkter är minsta lika bra och dofter minst lika gott. Att tvätta håret med Aussie lämnar inte bara enligt mig håret välmående utan också otroligt väldoftande. Ett härligt plus är de snygga förpackningarna och de roliga sakerna som står på dem så som "for hair that's dry / damaged / a bit unhappy". Det får i alla fall mig att le lite extra när jag tvättar håret! Därför vill jag ge Aussie en liten hörna här i bloggen. Deras produkter finns att köpa för ca en hundralapp på bland annat Kicks, Åhlens och för en lite billigare peng på Rusta.
 
Tips! De finns även i reseförpackningar som ju är lite billigare om man bara är sugen på att pröva hur det fungerar för ens eget hår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0